"Wanneer krijg ik toegang tot jullie IoT netwerk?!"

• Beste pioniers,

Wat zijn er veel enthousiaste ontwikkelaars met IoT toepassingen bezig zeg! Dat betekent ook dat we ontzettend veel aanmeldingen hebben gehad. 🙂

Ik kon en kan nog steeds niet wachten om jullie toegang te geven tot ons netwerk. Maar de nodige voorbereidingen moesten worden gedaan.

De afgelopen tijd hebben we jullie verteld dat het nog even zou duren. Maaaarrrr… nu gaat het echt gebeuren! Hieronder kun je lezen wanneer jij jouw simkaart, accounts en documentatie ontvangt:

Groep 1 - Ik ben een deelnemer van jullie vorige testprogramma en wil graag connecten op jullie nieuwe netwerk
    Indien je tot deze groep behoort, heb je al eerder een simkaart van ons gehad voor onze 12 test locaties. In de week van 3 juli kun jij jouw simkaart en accounts voor ons nieuwe IoT platform verwachten.

Groep 2 - Ik heb mij voor 1 mei bij jullie aangemeld en nog niet eerder deelgenomen aan jullie programma
    In de week van 25 juni ontvang je jouw simkaart, accounts en documentatie en kun je aan de gang op ons netwerk.

Groep 3 - Ik heb mij na 1 mei bij jullie aangemeld
    Tussen 10 juli en 24 juli ontvang jij jouw simkaart, accounts en documentatie en kun je aan de gang op ons netwerk.

Vragen? Stel ze hier op het forum door een nieuw topic aan te maken. Wij spreken jullie heel graag!

Looks like your connection to Internet of Things was lost, please wait while we try to reconnect.