Betrouwbaarheid application binding in Ocean Connect


  • Het valt me op dat berichten vandaag heel moeizaam doorkomen via application binding over http. Net komt een reeks berichten binnen 3 seconden binnen, met delays van 5 tot 20 minuten. Dan een tijd lang niks, dan weer stabiel. Device rapporteert wel dat berichten SENT zijn (AT+NQMGS).

    Ik krijg net ook een tijd lang 502 Bad Gateway op alle (Postman) api calls naar 160.44.201.248:8743. Daarna werkte het weer, en nu weer 502 Bad Gateway. Op de testing omgeving van Ocean Connect werkt het wel, dus dat sluit lokale netwerk/software issues uit. Als het lukt om de get devices call te doen via de API zie ik recentere ontvangen berichten dan de berichten die via binding afgeleverd zijn.

    Ervaren anderen dit ook? Is bekend waar deze problemen vandaan komen? Zijn er logs in Ocean Connect waar (interne) fouten te zien zijn?



  • Eens moet de eerste keer zijn (helaas). Maar we hebben vanmiddag wat problemen in Ocean Connect inderdaad. Iets met de cpu. Huawei geeft aan dat het sinds 15:47 uur is opgelost. Zie jij nu verbetering @maartentc ?



  • Ik krijg mijn data nu wel meteen binnen op Ocean Connect



  • Ik ook, nu alweer een paar uur stabiel.


Locked
 

Looks like your connection to Internet of Things was lost, please wait while we try to reconnect.