Kan device niet registreren


  • Ik heb een SARA UBEE R410M welke ik wil registreren bij T-Mobile maar krijg na het invullen van het IMEI nummer en methode (UDP) telkens weer te lezen "Something went wrong while registering your devices. Please try it again."
    Iemand een idee?

    Het board lijkt verbinding te hebben met T-mobile

    AT+CSQ
    +CSQ: 12,99

    at+cgdcont?
    +CGDCONT: 1,“IP”,“cdp.iot.t-mobile.nl”,“10.128.0.232”,0,0,0,0

    OK
    AT+CGPADDR
    +CGPADDR: 1,10.128.0.232

    OK



  • Hoi Arie,
    Je hebt inderdaad verbinding met ons netwerk.
    Zou het kunnen dat jouw device zich al geregistreerd heeft door het verzenden van een bericht?
    Je kan het even opnieuw proberen.
    En als het nog niet lukt kan je me dan je IMEI nummer sturen in een DM?

    Eric



  • Hoi Eric,

    Het is nu wel gelukt.
    Ik had gister i.d.d. een al een bericht gestuurd, wellicht gaf dat het probleem.

    m.v.g.
    Arie



  • @arie-van-wettum said in Kan device niet registreren:

    Ik heb een SARA UBEE R410M welke ik wil registreren bij T-Mobile maar krijg na het invullen van het IMEI nummer en methode (UDP) telkens weer te lezen “Something went wrong while registering your devices. Please try it again.”

    Ik heb het zelfde probleem. Is het gewoon een kwestie van later op nieuw proberen?



  • Ja, we gooien de ‘bak’ met vastgelopen devices regelmatig leeg. Zojuist weer gedaan. Maar je kunt ook je IMEI nr even doorsturen via een PM.


 

Looks like your connection to Internet of Things was lost, please wait while we try to reconnect.