Application binding


  • Hoe werkt dat application binding? Het lijkt mij zo weinig parameters in die API call.
    De data changes komen iig niet binnen.

    Is er ook een mogelijkheid om de bindings terug te vinden?



  • @magnatron , als ik een bericht stuur met
    AT+NMGS=13,53656d6920697320636f6f6c21

    Krijg op de binding URL de volgende data binnen:

    {“notifyType”:“deviceDataChanged”,“deviceId”:“80448449-18b2-4f51-99bb-e8368ec5e256”,“gatewayId”:“80448449-18b2-4f51-99bb-e8368ec5e256”,“requestId”:null,“service”:{“serviceId”:“RawData”,“serviceType”:
    “RawData”,“data”:{“rawData”:“U2VtaSBpcyBjb29sIQ==”},“eventTime”:“20170710T201121Z”}}

    Dit moet dezelfde rawdata zijn die je ook met request “Get Device Data History” binnen krijgt.



  • @Remi-Frenay thanks.
    En ik las ergens iets over de onmogelijkheid van het gebruiken van SSL URL’s. Is dat inmiddels opgelost? Of gebruik je idd non-SSL?



  • @magnatron : Voor de test heb ik een http:// adres gebruikt voor de callback, dus geen SSL. Zojuist geprobeerd aan een andere website te hangen met https:// en daar krijg ik ook niets binnen. Nu je het zeg valt me ook op dat in de Huawei documentatie de callback voorbeelden ook allemaal beginnen met http:// .



  • @ericbarten kun je hier iets roepen over ssl?



  • @Remi-Frenay respect dat je daar wijs uit wordt 🙌



  • Ja over SSL dit wordt zeker de standaard voorlopig hebben we het uit laten zetten in deze pre-commerciele fase omdat het de integraties compliceerd. Het wordt dan wellicht noodzakelijk een certificaat up te loaden in je applicatie.



  • @ericbarten ok, dat is dus het probleem. Zonder https werkt het wel.
    Jammer dat het nu uitstaat, eigenlijk inmiddels ook wel de facto voor alle m2m verkeer toch?

    Apart certificaat uploaden? Is standaard SSL onvoldoende?

    Nou ja, dan moeten we iig SSL forcering voorlopig maar even uitzetten…

    Cool dat de verbinding zo stabiel is en dat het doorgeven van berichten zo snel gaat! Is echt andere koek dan sigfox.


Locked
 

Looks like your connection to Internet of Things was lost, please wait while we try to reconnect.