SIM-kaarten zonder plan werken niet


  • @afzal_m Ik heb 10 SIM-kaarten besteld, bedoeld om onder het ‘community’ (gratis) plan te proberen. Nu lukt het mij niet om verbinding te maken met het NB-IoT netwerk van T-Mobile met deze SIMS

    • Ik heb toch goed begrepen dat ik meer dan één SIM kan gebruiken in het community plan?

    • Kan het zijn dat ik bij het bestellen van de SIMs ben vergeten om te kiezen voor het community plan? Als dat het probleem is, kan dit dan alsnog geregeld worden? Ik heb uiteraard de ICCID reeks.

    Alvast dank!



  • Hoi @JeroenD de sim kaarten zijn actief en zouden moeten werken ongeacht het geselecteerde plan.



  • @JeroenD wat bedoel je precies met ‘verbinding te maken’? Krijg je geen netwerkregistratie of krijg je de data van je devices niet op het gewenste punt?

    Het tweede kan kloppen, want in je community pakket zie ik dat je nog niet de IMEI nummers van je devices hebt geregistreerd.



  • @afzal_m Het lukt inderdaad wel om verbinding te maken met het netwerk. Het lukt niet om in het community pakket om een endpoint url toe te voegen, niet met de portal en ook niet met de API. Via de portal lukt het ook niet om IMEI’s toe te voegen, ik krijg een error flag dat het toevoegen van de IMEI mislukt is. Enig idee wat er niet goed gaat?



  • Alles werkt inmiddels, mijn IMEI zat in een wachtbak bij T-Mobile en het toevoegen van een endpoint URL is via de portal weer mogelijk 🙂


 

Looks like your connection to Internet of Things was lost, please wait while we try to reconnect.